Ga naar content
Terug

Bereikbaarheid kantoor tijdens feestdagen

Zoals je weet zijn onze medewerkers op kantoor op doordeweekse dagen zowel telefonisch als via email goed bereikbaar. In april en mei zijn er echte ook een aantal feestdagen, wanneer ons kantoor  telefonisch niet  bereikbaar zal zijn. Het gaat dan om:

- Hemelvaart (18-05)
- 2e Pinksterdag (29-05)

Heb je een vraag, dan kun je die uiteraard ten alle tijde via email of ons contactformulier stellen. Je bericht wordt dan op de eerstvolgende werkdag gelezen en uiteraard zo snel mogelijk beantwoord. 

 


Meer nieuws

Ja, een klacht!

Onze klachtenfunctionaris geeft een korte indruk wat een klacht voor jou als zorgverlener kan betekenen en hoe je zo'n situatie toch kunt gebruiken om te groeien en beter te worden.

Haagse verhalen

Haagse verhalen…

Al lang werken wij als DZP samen met andere organisaties als het gaat om belangenbehartiging voor ZZP’ers.
Op 5-7 was de officiële kick-off van het nieuwe “Netwerk Zelfstandig Ondernemers” en wij als DZP waren er uiteraard ook bij.